Váš košík:
 0 ks
0 Kč

Provozovatel:

Formuleshop s.r.o
Studánková 456

Praha 4,Újezd, 149 00

Česká Republika

Tel : +420 724 041 111
E-mail: info@Formuleshop.cz

1. Hlavní zásady

Zákazník by se měl před započetím nákupu seznámit s tímto nákupním řádem, dodacími a reklamačními podmínkami.

Cena za zboží je uvedena včetně DPH. Cena neobsahuje přepravné ve výši 138,- Kč (včetně DPH) kurýrem České pošty nebo 105,- Kč platba předem nebo 129,- dobírkou při dodání kurýrem PPL. Platí se pouze při nákupu zboží do 5.000,- Kč. Při nákupu zboží nad 5.000,- Kč (mimo akčního nebo již zlevněného zboží, kočárků a autosedaček) je doprava zdarma. Balné je zdarma vždy.

V případě potřeby (potvrzení objednávky a pod.) je zákazník kontaktován elektronickou poštou nebo telefonem.

Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů po jeho obdržení a požadovat zpět peníze nebo jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené, s původními visačkami a v originálním obalu. Poštovné hradí zákazník. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.


2. O obchodě www.bestracing.cz je internetový obchod zaměřený na prodej oblečení, doplňků a reklamních předmětů současných týmů Formule 1 a jejich jezdců. Činnost jsme zahájili v lednu roku 2000. Rádi se budeme podle Vašich požadavků zdokonalovat. Vynasnažíme se Vaše nápady na Bestracing uplatnit, takže, pokud máte nějaké, neváhejte nám je sdělit. Nabízíme široký sortiment zboží, který téměř neustále budeme doplňovat a ze kterého si můžete vybírat. Ze zaměstnání či z pohodlí vašeho domova si v klidu můžete vložit do košíku zboží, o které máte zájem a my vám ho pošleme.

Zboží můžete od nás nakupovat i velkoobchodně, kontaktujte nás pro nabídku na info@formuleshp.cz

3. Co lze na BestRacing.cz koupit?

Nejžádanějším typem zboží jsou kšiltovky. Můžete si vybrat v nepřeberném množství triček, ať už s jednoduchým logem týmu či větším obrázkem formule nebo tváří populárních jezdců. V nabídce naleznete rovněž decentní sportovní polokošile a mikiny pro chladnější období. Do studeného počasí je možné si vybrat bundu, která odolá i dešťovým přeháňkám. Chceme potěšit i dámskou část populace, pro kterou je k výběru sortiment v dámském střihu. Doplňkový sortiment zahrnuje modely formulí, různé typy hodinek a slunečních brýlí, vlajky, odznaky, batohy a tašky. Naším cílem je široká nabídka, kterou se snažíme pravidelně aktualizovat.


4. Jak na Bestracing.cz vyhledávat?

Pokud máte zájem o zboží některého z týmů, je nejrychlejší si vybrat z horní nabídky týmů. Po vybrání Vámi zvoleného týmu se zobrazí v jedné či několika stranách kolekce oblečení a doplňků. Jste-li rozhodnuti pro určitý typ zboží, je nejlepší použít menu "Kategorie", kde jsou jednotlivé typy zboží uvedeny. Zvolte "Kšiltovky" a v nabídce se Vám ukáží opět buďto na jedné, či více stranách všechny dostupné kšiltovky. Ty pak můžete procházet a najít tu, která se vám zdá nejvíce atraktivní.

Kromě procházení kategorií, které jsou vždy v pravém sloupci, je účinný i vyhledávací box. Políčko se nachází v horní části uprostřed stránky a má jasné označení "Hledaný text". Stačí do něj vepsat klíčové slovo týkající se vašeho trička, mikiny, kšiltovky a podobně a kliknout na OK nebo „Enter“ na klávesnici.

Pokud hledáte vše od Jaguaru, stačí napsat jen Jaguar a kolekce týmu je před vámi. U vyhledávání nemusíte používat žádné uvozovky a podobná znaménka.


5. Co když jsem zboží nenašel?

Muže to být z několika důvodů. Tím nejlogičtějším je ten, že zboží není v nabídce, ale pozor nemusí tomu být tak. Problém muže být také v tom, že jste zadali do vyhledávání příliš specifickou informaci.

Samozřejmě, že naše nabídka nezahrnuje všechny položky, které jednotlivé týmy Formule 1 nabízí v rámci svých kolekcí, a proto se může stát, že skutečně něco nemusíme mít v nabídce. Pak nás neváhejte kontaktovat a my se vámi žádané zboží pokusíme zajistit z náhradních zdrojů.


6. Jak postupovat při nákupu?

Nakupování v našem obchodě je velmi snadné, ale přesto si dovolíme zde uveřejnit jednoduchý návod jak správně nakupovat. Postupujte prosím následovně:

6.1. Nalezněte prosím zboží, které si přejete zakoupit. Můžete procházet týmy Kategorií (Levý sloupec) nebo zadávat název jezdce nebo týmu, či součást názvu trička, polokošile, nebo doplňku do políčka vyhledávání. Můžete hledat i podle kategorií zboží.

6.2. Našli jste požadované zboží? Klikněte na jeho obrázek a zobrazí se vám podrobnější popis, který obsahuje přesný název, prodejní cenu s DPH, charakteristiku, nabídku velikosti a počtu kusů. Klikněte na tabulku s názvem "Vložit do košíku". Zboží bude vloženo do Vašeho nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné, objednávku můžete kdykoli zrušit.

6.3. Chcete-li koupit více položek, opět hledejte, prohlížejte, vybírejte, a když bude mít zájem, tak i klikejte na tlačítko "Koupit". Můžete nakoupit i více kusů od jednoho zboží (ve Vašem "Nákupním košíku" do položky "Ks" vepište požadovaný počet kusů a stisknutím klávesy "Enter" dojde k přepočítání. Navýšení počtu kusů nelze učinit vícerým kliknutím na tlačítko "Koupit", položka bude v nákupním košíku stále zastoupena pouze jednou.

6.4. Jakmile máte výběr ukončen a přejete si zboží objednat, klikněte v "nákupním košíku" na tlačítko "Objednat" (pakliže nejste v "nákupním košíku" klikněte v pravém sloupci nahoře na tlačítko "Košík"). Můžete ovšem učinit i poslední úpravy - zboží, které nechcete, vyřaďte kliknutím na "Koš" vedle počtu kusů. Poté dojde k automatickému přepočítání. Můžete počty kusů i zvýšit nebo snížit přepsáním původního množství a stisknutím klávesy "Enter", pak dojde k aktualizaci cen. Jestliže nyní souhlasíte s Vaší objednávkou klikněte na "Objednat". I v této fázi objednávání není stále nic závazné.

6.5. Nyní budete vyzváni k přihlášení (v případě, že jste již registrovaným zákazníkem) nebo k registraci (v případě, že nakupujete na Formuleshop.cz poprvé). Je to nutné, abychom věděli, kam máme objednávku dopravit.

6.6. Po přihlášení či registraci budete automaticky přesměrován na stránku "Vaše objednávka". Nacházíte se tím u pokladny, kde zvolíte způsob platby, a kliknutím na tlačítko "Pokračovat" typ platby potvrdíte.

6.7. Na následující stránce se vám zobrazí kompletní objednávka včetně poštovného a celkové částky, v případě, že souhlasíte klikněte na "Objednat". Tím se objednávka stává z Vaší i naší strany závaznou.

6.8. Pakliže je objednávka úspěšně odeslána a zapsána do databáze, zobrazí se vám v prohlížeči potvrzení Vaší objednávky, stejné potvrzení vám přijde i e-mailem. Rovněž vás bude kontaktovat náš pracovník telefonicky pro formální potvrzení správnosti objednávky a poděkování za Váš zájem nakupovat u nás.

Pozor, pokud vám potvrzení elektronickou poštou nepřijde, je možné, že se objednávka správně neuložila, nebo Vaše mailová adresa nebyla napsána správně. Prosím v tom případě nás kontaktujte. Zásilka bude obsahovat daňový doklad.

6.9. Děkujeme za vaši objednávku.


7. Jak se zaregistrovat?

Na každé stránce Bestracing.cz je v horní části levého sloupce menu "Zákazník". Zde se nachází tlačítko "registrace". Po kliknutí na něj se vám v prohlížeči zobrazí "registrační formulář". V něm doplníte Vaše osobní údaje, přičemž prosíme o maximální opatrnost. Všechny údaje se dají později editovat, ale zvláště špatně zadaný e-mail může při dalších operacích dělat problémy. Pro nás jako internetový obchod jde o směrodatný údaj. Při registraci budete také vyzváni k tomu, abyste si zvolili vlastní přihlašovací jméno a heslo. Přihlašovací jméno musí být unikátní, takže pokud si zvolíte nějaké jednodušší, muže se stát, že je již obsazené některým z předešlých zákazníku. V tom případě, prosím, zkoušejte snadno zapamatovatelné další kombinace. Heslo být unikátní nemusí.


8. Proč jsme registraci zavedli?

Registrace Vám umožní realizovat jakékoli nákupy v budoucnu, ať již nakupujete jako soukromník či jako firma. V budoucnu totiž bude stačit, abyste se jen přihlásili (zadali jméno a heslo), nemusíte zadávat žádné další údaje. Šetří to Váš čas a hlavně Vám to umožňuje si zpětně prohlížet vaše minulé objednávky, sledovat jejich stav, nám naopak registrace umožňuje mít přehled o tom, kdo u nás v obchodě nakupuje.


9. Je registrace povinná?

Ne, registrace a přihlášení našich zákazníku není povinná. Objednat můžete i bez registrace.


10. Jak změnit své registrační údaje?

V okamžiku, kdy jste se přihlásili do systému, jsou již vyplněny všechny údaje ve vaší registraci tak, jak je má systém uložen v databázi po vašem zadání. Můžete kterýkoliv z nich změnit či přidat, kliknutím na "Editovat" v menu "Zákazník". Aby tyto aktuální údaje byly uloženy zpět do databáze, klikněte na tlačítko "potvrdit". Prosím klaďte maximální pozornost při editaci svých osobních údajů, stále se nám bohužel stává, že zákazník vyplní již neplatnou adresu či chybný e-mail.


11. Jakou mám jistotu, že mé údaje nezneužijete?

Zažádali jsme o členství internetového obchodu BestRacing.cz v Asociaci pro elektronickou komerci. Tím se chceme zavázat k dodržování všech pravidel, které APEK


12. Jak se přihlásit?

K přihlášení budete vyzván automaticky poté, co se rozhodnete provést nákup. Vybírejte tedy zboží, vkládejte je do košíku, jakmile budete chtít uzavřít objednávku, klikněte v "nákupním košíku" na tlačítko "objednat". V tomto okamžiku budete automaticky vyzván systémem k "přihlášení". Vyplníte Vaše přihlašovací údaje (jméno a heslo, obojí vám je zasláno e-mailem po registraci), potvrdíte, dále zkontrolujete objednávané položky a pokračujete v objednání tlačítkem "potvrdit objednávku".


13. Co je to přihlášení?

Slovo "přihlášení" znamená v našem obchodě "přihlášení do systému" za pomocí konkrétních přihlašovacích údajů ("přihlašovací jméno" a "heslo").


14. Jaký je rozdíl mezi registrací a přihlášením?

Registraci u nás provedete pouze jednou, při prvním nákupu na BestRacing.cz. Tehdy zadáte svá data a vznikne vám u nás účet, tato data si pak ochráníte Vaším přihlašovacím jménem (obvykle příjmení či e-mail, volba je ale na vás) a s ním spojeným heslem. Přihlášení pak provádíte vždy, když uzavíráte objednávku, je to v podstatě váš podpis, který BestRacing.cz porovná se svým "podpisovým vzorem", jménem a heslem zadaným při registraci a umožní vám nákup. Přihlášením je myšleno pouze zadání jména a hesla - poté jsou z databáze použity všechny údaje, které jste při registraci zadal, takže je nemusíte opětovně editovat, ale v případě potřeby samozřejmě můžete.


15. Co dělat, když zapomenete své přihlašovací údaje?

Jestliže zapomenete své heslo, zvolte odkaz heslo e-mailem, který je na obrazovce registrace zákazníka a přihlášení. Poté vepište do položky e-mail vaši adresu elektronické pošty, pod kterou jste se u nás registroval. Jestliže náš systém takovou adresu nalezne ve své databázi, zašle na ni Vaše heslo a jméno. Jestliže ji nenalezne, oznámí vám to krátkým e-mailem. Samozřejmě si též můžete Vaše údaje vyžádat na e-mailové adrese info@formuleshop.cz


16. Platba za zboží a dodání

Zboží je dodáno zákazníkovi dle jeho volby obchodním balíkem České pošty nebo kurýrem PPL.

Zboží doručujeme na území České republiky, Slovenské republiky, ale i do dalších zemí. Při větších objednávkách přesahujících běžné možnosti přepravní služby nebo při doručení do zahraničí je nutná individuální dohoda.

Zboží je placeno při převzetí poštovní dobírkou (pouze v ČR) nebo v případě platby z účtu bankovním převodem. Platby ze Slovenska je potřeba zaplatit převodem na účet před dodáním. Po zaplacení je zboží ihned posláno zákazníkovi.

U každého zboží najdete údaj „lhůta expedice“. Tento údaj říká v jakém termínu bude Vámi objednané zboží zabaleno a předáno přepravci (Česká pošta, PPL). Jestliže si objednáte více druhů zboží s různými lhůtami expedice jako jednu objednávku, platí pro vyřízení celé objednávky lhůta nejdelší.

Za případné nedostatky v poskytovaných službách přepravní služby neneseme zodpovědnost.


17. Bankovním převodem při nákupu

Při volbě platby bankovním převodem si, prosím, vytiskněte zálohovou fakturu přímo z našich stránek, je na ni uvedeno jak číslo účtu, tak variabilní symbol, který bude identifikovat Vaši platbu. Ješte přikládáme číslo účtu: 107-99420207 / 0100


18. Právo vrácení zboží bez udání důvodu

Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží.

Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.

Vrácením se rozumí předání zboží dopravci nebo přímo zasílateli. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do pěti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Peníze za přepravné se nevracejí.

Zákazník má právo na vrácení zboží i bez udání důvodu. V tom případě musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, čisté a s původními visačkami.

Důležité upozornění: Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme.


19. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím.

Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

V případě udání e-mailové adresy zákazníkem, si Formuleshop.cz vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.


20. Reklamace

Zákazník je povinen seznámit se před započetím nákupu s reklamačním řádem.

Záruční podmínky jsou závislé na druhu a sortimentu zboží.

V případě reklamace napište průvodní dopis závady zboží, vložte ho do balíku spolu s daňovým dokladem nebo jeho kopií a balík odešlete na adresu dodavatele: FORMULESHOP, OC Spektrum, Obchodní 113, 251 01, Čestlice

Vaše reklamace bude vyřízena maximálně v zákonné lhůtě 30 dnů po obdržení reklamačního formuláře a zboží.

Pokud zboží pouze vyměňujete z důvodu špatného výběru velikosti, pošlete zboží v původním stavu s cedulkam zpět na adresu dodavatele a my Vám obratem zboží pošleme vyměněné.

Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.


21. Reklamační řád

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.

Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.

U zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou (dodacím listem) a dokladem o dodání zboží. Pro tyto účely je kupující povinen si tyto doklady po dobu záruční lhůty uschovat.

Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta, PPL…) zákazníkovi.

Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.

Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.

Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: výměnu zboží za jiné, opravu zboží, dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, vrácení peněz.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktu, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.

V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.

22. Jak dodržujeme Vaše soukromí?

Na Formuleshop.cz respektujeme Vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím. Přečtěte si prosím podrobnosti dále v tomto dokumentu.

Prohlášení o ochraně soukromí

Formuleshop s.r.o. /BestRacing se zavazuje respektovat a ochraňovat Vaše soukromí.
Formuleshop s.r.o./BestRacing se zavázal chránit vaše osobní údaje a postupuje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů.


23. Údaje, které zadáváte při registraci

Jako zákazník musíte při vaší registraci na Bestracing.cz uvést následující údaje.

Jste-li fyzická osoba, jsou to:

Jméno a příjmení.

Úplnou poštovní adresu.

Adresu elektronické pošty.

Telefonní spojení (to kde vás zastihneme nejlépe během dne)

Chcete-li platit bankovním převodem, musíte ještě uvést Vaše bankovní spojení.


Tyto informace jsou nezbytné pro Vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi. Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání. Nakupujete-li jako právnická osoba a chcete platit převodem z bankovního konta firmy, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:

Jméno firmy.

Adresa

Jméno a příjmení kontaktní osoby

Telefon

Fax

IČO

DIČ


Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat Vaši platbu učiněnou bankovním převodem. Abyste nemuseli registrační údaje zadávat při každém nákupu na Bestracing.cz znovu, jsou uloženy v naší databázi, kde jsou chráněny před zneužitím. Zaručujeme se, že údaje nepředáváme nikomu dalšímu a slouží pouze pro naši potřebu.


24. Údaje, které zadáváte při placení

Internetový obchod Bestracing.cz nabízí prozatím dva způsoby uhrazení vašeho nákupu a tato nabídka se bude v budoucnu rozšiřovat. Příkladem muže být placení pomocí kreditních karet, placení převodem elektronickou cestou z účtu v některých bankách a podobně. Tyto jednotlivé způsoby úhrady mohou vyžadovat specifické informace, které nám sdělujete v okamžiku placení, například číslo kreditní karty nebo číslo účtu. Tyto informace neshromaždujeme a používáme je výhradně v průběhu jedné konkrétní finanční operace, po jejím učinění jsou smazány.


25. Údaje o Vaší činnosti na Formuleshop.cz

Během vašeho používání Bestracing.cz jsou shromaždovány Vaše objednávky, to je nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a také k Vaší zpětné kontrole. Údaje o nákupech jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.


26. Shrnutí

Bestracing.cz si váží Vaší důvěry a chrání vaše soukromá data před zneužitím. Tyto informace shromaždujeme proto, abychom zkvalitnili naše služby. Neposkytujeme je třetím stranám.


27. Váš souhlas

Používáním internetového obchodu Formuleshop.cz souhlasíte se shromaždováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na Formuleshop.cz publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.


27. Oddělení pro spokojenost zákazníka

Vážení návštěvníci, oddělení pro spokojenost zákazníka má za úkol pomoci vám s nákupem v internetovém obchodě Bestracing.cz. Jsme tu pro Vás k dispozici denně a jsme připraveni Vám poradit s čímkoliv. Pokud jste u nás poprvé, neostýchejte se nás kontaktovat a zeptat na sebemenší maličkost. Na všechny dopisy nebo elektronickou poštu odpovídá náš tým téměř okamžitě, nejpozději však do druhého pracovního dne. Budeme rádi, když Váš první nákup přes Internet bude přímo na Bestracing.cz a uděláme maximum pro to, abychom vás přesvědčili o bezpečnosti, pohodlnosti a rychlosti elektronického obchodu. Hledáte kšiltovku Fernanda Alonsa, kterou neseženete v bežném obchodě? Potřebujete informace o své objednávce? Nejen s těmito dotazy se na nás, prosím, obracejte. Pokud jste právě navštívili náš obchod úplně poprvé a neorientujete se, neváhejte kontaktovat telefonicky přímo mě a já vás provedu po Bestracing.cz krok za krokem. Jsme tu, abychom vám pomohli uskutečnit nákup, tudíž i jakékoliv dotazy technického rázu na nás s klidem směrujte. Vaše spokojenost je naším cílem.

Tyto podmínky platí od 01. 04. 2014